PortalHomeGallerySearchMemberlistUsergroupsCalendarLog inRegisterFAQ

Share | 
 

 Pride.com is open

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Asiankidremix
The Pride King
The Pride King


Male Number of posts : 310
Age : 31
Job/hobbies : Fishing, Music etc etc etc.......
Registration date : 2007-10-24

PostSubject: Pride.com is open   Thu Nov 08, 2007 5:58 pm

The site is now open, but still alot updatings to do.


Last edited by on Thu Nov 29, 2007 4:11 pm; edited 5 times in total
Back to top Go down
View user profile http://pride.forumotion.net/portal.htm
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Sun Nov 11, 2007 3:35 pm

So far, the forum is good so far. Just that it kinda quiet.

*no traffic* lolz
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Sun Nov 11, 2007 11:14 pm

yea it's good right now but it's really really quiet... but eventually it'll get lively so i guess we all just gotta wait... maybe i'll go like tell people to join and stuff or something >.>

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 5:07 pm

fuey401 wrote:
yea it's good right now but it's really really quiet... but eventually it'll get lively so i guess we all just gotta wait... maybe i'll go like tell people to join and stuff or something >.>

haha... yea, you can do that...
i think i come here more often then the admin does... lol!
Back to top Go down
View user profile
Asiankidremix
The Pride King
The Pride King


Male Number of posts : 310
Age : 31
Job/hobbies : Fishing, Music etc etc etc.......
Registration date : 2007-10-24

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 6:49 pm

It'll soon be pack with members. just got to wait, alot of people know my nickname on the net and they all know that I share alot of music. haha so that be a reason they be coming here.
Back to top Go down
View user profile http://pride.forumotion.net/portal.htm
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 6:55 pm

yep AK is pretty famous over the net... lol

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
Asiankidremix
The Pride King
The Pride King


Male Number of posts : 310
Age : 31
Job/hobbies : Fishing, Music etc etc etc.......
Registration date : 2007-10-24

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 8:33 pm

fuey401 wrote:
yep AK is pretty famous over the net... lol

yes, it gets annoying too. lol!
Back to top Go down
View user profile http://pride.forumotion.net/portal.htm
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 8:39 pm

yea i'm pretty sure it's annoying but at least know that you're LOVED by the people >.> haha

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 9:35 pm

oh i never here of Asiankidremix...

how famous is he... haha..
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 9:45 pm

well sorta depends on if you go on forums and stuff a lot and which ones you go on to and that stuff

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 9:53 pm

Ooooo... so are you famous too fuey401...
seem like it, becuz you know him.. haha..
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 9:58 pm

haha well i know of him but i don't think he knows me lol

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 10:10 pm

fuey401 wrote:
haha well i know of him but i don't think he knows me lol

sad... he knows you but he might not know you... haha..
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 10:16 pm

ehhh well yea you're right... guess he does know me haha

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 10:20 pm

fuey401 wrote:
ehhh well yea you're right... guess he does know me haha

maybe, but this forum so quiet. just me and you. we need girl in here. Lolz
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 12, 2007 10:21 pm

lols yea it's wayyy too quiet right now... but eventually there's gonna be so much people that we're gonna wish it was back to like this... so i guess enjoy the quiet while it lasts? haha

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Tue Nov 13, 2007 1:13 pm

yup... don't worry i'm enjoying it right now... but i prefer more people then just you, me, and the admin... lolz
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Tue Nov 13, 2007 5:49 pm

yea i get what you mean haha it's pretty cool though

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Thu Nov 15, 2007 9:38 pm

i wonder when is everyone is going to come. It kinda lonely now in here.
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Fri Nov 16, 2007 4:22 pm

yup but we'll never know... eventually there'll be more... hope it's sometime soon though

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Sun Nov 18, 2007 3:47 pm

fuey401 wrote:
yup but we'll never know... eventually there'll be more... hope it's sometime soon though

hi fuey401, i'm a boy from fresno... ahah..
i'm so bored i have to introduce myself to you agian.. haha.
Back to top Go down
View user profile
fuey401
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 301
Age : 28
Job/hobbies : Fishing, Football, Tennis, Anime, Music, Singing
Registration date : 2007-11-08

PostSubject: Re: Pride.com is open   Sun Nov 18, 2007 4:50 pm

hmoob_hluas_nraug wrote:
fuey401 wrote:
yup but we'll never know... eventually there'll be more... hope it's sometime soon though

hi fuey401, i'm a boy from fresno... ahah..
i'm so bored i have to introduce myself to you agian.. haha.

lol what's up i'm a guy from Providence ^.^;; this is weird haha

_________________
Pa0fuci0uS
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fuey401
hmoob_hluas_nraug
Junior Member
Junior Member
avatar

Male Number of posts : 146
Age : 27
Registration date : 2007-11-09

PostSubject: Re: Pride.com is open   Sun Nov 18, 2007 11:09 pm

fuey401 wrote:
hmoob_hluas_nraug wrote:
fuey401 wrote:
yup but we'll never know... eventually there'll be more... hope it's sometime soon though

hi fuey401, i'm a boy from fresno... ahah..
i'm so bored i have to introduce myself to you agian.. haha.

lol what's up i'm a guy from Providence ^.^;; this is weird haha

LOLz... i know it weird.. awkward.. haha...
but we got nothing else to do... haha..
it time to start a new topic.. haha.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Asiankidremix
The Pride King
The Pride King


Male Number of posts : 310
Age : 31
Job/hobbies : Fishing, Music etc etc etc.......
Registration date : 2007-10-24

PostSubject: Re: Pride.com is open   Mon Nov 26, 2007 4:45 am

site is closed for updating.
Back to top Go down
View user profile http://pride.forumotion.net/portal.htm
proudworks
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 98
Age : 28
Job/hobbies : Web Designer
Registration date : 2007-11-27

PostSubject: Re: Pride.com is open   Wed Nov 28, 2007 9:43 pm

hmoob_hluas_nraug wrote:
So far, the forum is good so far. Just that it kinda quiet.

*no traffic* lolz

i like things quiet.. haha.. but i dont think asiankidremix does... but yeah.. ppls will start to come soon enough... dont sweat it...
Back to top Go down
View user profile http://www.proudworks.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Pride.com is open   

Back to top Go down
 
Pride.com is open
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Camelia flowers fail to open
» Open Source characters
» Voller Organs present "Pride of the South"
» PRIDE OF THE FOREST 4" Burrell
» (Music News) Moon Pride is on Itunes!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Pride Headquarter :: Rules & Updates-
Jump to: